Skip to content
Whitepaper

8 cruciale facetten van succesvol projectmanagement

Boordevol unieke tips voor overheid en non-profit

Een succesvol project staat en valt met de kwaliteit van de projectleider. In deze whitepaper zetten we de do’s en dont’s uiteen van projectmanagement. We gaan er hierbij vanuit dat een project via een aantal fasen verloopt: de definitiefase, de planningsfase, en de uitvoeringsfase. Voor elk van deze fasen hebben wij een aantal onderwerpen geselecteerd welke in de praktijk extra aandacht vragen. Door deze onderwerpen uit te diepen, geven we je een beter inzicht en de juiste tips om tot een succesvol project te komen. Dit leidt o.a. tot een goed geformuleerde opdracht, een planning en de juiste samenwerkingsafspraken.

Met dit whitepaper ondersteunen wij je met het behalen van je doelen. Omdat we al heel veel projecten hebben geleid, onthullen we aan het einde van elk onderwerp ook onze belangrijkste tip gebaseerd op wat werkt in de beroepspraktijk. Met deze 8 unieke tips kun je direct aan de slag in jouw project!

Download het whitepaper

Door het whitepaper te downloaden ga je akkoord met ons Privacy Statement.

In dit whitepaper gaan we in op het volgende:

  • Hoe stel je de juiste projectmanager aan, definieer je je doelstellingen en bepaal je een passend budget?
  • Hoe ga je om met risico’s binnen een project?
  • Hoe stel je een projectplanning op?
  • Hoe ga je om met weerstand bij de uitvoering van het project?
  • Hoe helpt programmamanagement bij het behalen van je doelen?

Henk Klootwijk

Partner