Skip to content
Nieuws

E-managing houdt kraamverzorgers in contact!

Datum
18 april 2016
Leestijd
1 minuut
Deel
De auteur

Inge Willems

Directeur & Senior consultant

Recente inzichten
kandidaat leertraject individuele leerrekening
Blog
Individuele leerrekening: kans of bedreiging voor O&O-fondsen?
senior-people-school-class-with-laptop-computer
Blog
3 strategieën om kansenongelijkheid door AI in het onderwijs te voorkomen
Mock-up van het whitepaper over AI in onderwijs en organisatie
Whitepaper
Doe mee aan de AI leer(r)evolutie
Logo wise up
Nieuws
Na 25 jaar een nieuw logo
Overleg over HR strategie met HR adviseurs
Blog
Arbeidsmarktkrapte de baas: 3 strategieën waarop HR het verschil maakt

Veel zorgverleners werken zelfstandig op locatie bij de mensen thuis. Soms is het een hele uitdaging om binnen dergelijke zorgorganisaties met elkaar in contact te blijven, kennis te delen, de planning te maken en te blijven inspireren.

Wise Up gaat bij kraamzorgbureau Yunio (onderdeel van Naviva) de organisatie ondersteunen bij het gebruiken van digitale middelen om met elkaar in contact te blijven. Wise Up heeft voor deze e-managing opdracht een zoektocht gedaan naar een interne communicatie app die voldoet aan alle wensen. Vanaf heden gaat Wise Up trainingen verzorgen voor de medewerkers van Yunio. Tevens zal Wise Up de interne communicatie app implementeren binnen Yunio.

De opdracht loopt tot eind september wordt uitgevoerd door Jan-Paul Röst

Yunio logo fcNaviva_kraamzorg_transp

Onze inzichten in je inbox?

Schrijf je dan in voor de Wise up nieuwsbrief. Wekelijks nieuwe inzichten in je inbox.