Skip to content
Nieuws

Onderzoek cleanrooms Baanbrekers

Datum
22 januari 2015
Leestijd
1 minuut
Deel
De auteur

Lars Damen

Partner

Recente inzichten
Arjen
Blog
Interview met Wise up collega: Arjen Pakker
Diversiteit en inclusie op de werkvloer
Blog
De toekomst van werk: 5 tips voor het bouwen aan een inclusievere organisatie
P1333419
Blog
De toekomst van werk: 5 tips om flexibiliteit en thuiswerken een plek te geven
P1233034
Blog
Oude HR-wijsheid, nieuwe aanpak: zo werkt het nu
Whitepaper Hoe AI de toekomst van onze banen herschrijft
Whitepaper
Hoe AI de toekomst van onze banen herschrijft

Wise up voert voor Baanbrekers een marktonderzoek uit naar cleanroomdienstverlening. Baanbrekers is een publieke onderneming voor werk en inkomen. Dit wil zeggen dat zij diensten verleent aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Haar doelstelling is om uiterste kwaliteit te bieden aan haar klanten. Tegelijkertijd is haar doelstelling om zoveel mogelijk mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te laten participeren in de samenleving door het bieden van werk.

Een cleanroom is een stof en kiemarme omgeving die regelmatig wordt gecontroleerd op schoonheid. In cleanrooms worden producten geproduceerd waarbij de besmetting vanuit de omgeving heel klein moet zijn. Zo assembleert en verpakt Baanbrekers producten voor grote medische concerns. Aan Wise up is gevraagd in kaart te brengen of er nog meer (potentiële)klanten zijn voor Baanbrekers en of deze klanten ook in andere branches of sectoren te vinden zijn. Tevens wordt er gekeken hoe stevig de concurrentie is en wat de bewegingen in de markt zijn.

Meer weten? Neem contact op met onze consultant Lars Damen.

Onze inzichten in je inbox?

Schrijf je dan in voor de Wise up nieuwsbrief. Wekelijks nieuwe inzichten in je inbox.