Home / Trainingen / Masterclass aanpak personeelskrapte

Masterclass aanpak personeelskrapte
Zet de eerste stap om zelf aan de strategische knoppen te draaien en de krapte op de arbeidsmarkt in jouw organisatie of regio adequaat aan te pakken.
Datum: 4 juni 2025
Kosten: gratis
Duur: 1,5 uur
Locatie: online
Download de brochure
Maak een begin met het inzetten van de strategische draaiknoppen voor jouw organisatie of regio met deze gratis Masterclass aanpak personeelskrapte! Ontdek wat de draaiknoppen voor jouw organisatie kunnen betekenen en welke van de maar liefst 30 maatregelen je het beste kunt kiezen om de krapte op de arbeidsmarkt te overwinnen.
De formule van de draaiknoppen is niet complex! Maar de juiste maatregelen selecteren om de draaiknoppen open te draaien ligt veel minder voor de hand. De masterclass geeft je concrete handvatten om direct aan de slag te gaan. In een 1:1 meeting na afloop van de masterclass gaat onze consultant samen met jou aan de slag om tot de uitgangspunten van een strategisch plan te komen om in de toekomst voldoende personeel te hebben (niet verplicht).
De masterclass is vooral bedoeld voor beleidsmakers, (regio-)managers en uitvoerders binnen sociaal-, economisch-, HRM- en onderwijsdomein. Neem de huidige personeelscrisis niet voor lief en versterk direct je oplossend vermogen met deze gratis masterclass!

Programma
In de masterclass gaan we in op de volgende onderwerpen:
Zo ziet het proces van aanmelding tot afronding van de masterclass eruit:
Jouw trainer

Inge Willems
Trainer, senior consultant & directeur Wise up Consultancy
Zo gaan we te werk
Geef je op voor de gratis masterclass aanpak personeelskrapte en verbreed je kennis in anderhalf uur. Zo zet je de eerste stap om zelf aan de strategische knoppen te draaien en de krapte adequaat aan te pakken.
JE INVESTERING
Er zijn geen kosten verbonden aan deelname van deze masterclass evenals de gratis 1:1 meeting achteraf. Er is altijd veel interesse voor onze gratis masterclasses en er is een beperkt aantal plaatsen (maximaal 15 per sessie). Dus meld je meteen aan!
Mocht je onverhoopt niet kunnen, meld je dan uiterlijk 24 uur van tevoren bij ons af. Dan kunnen we nog iemand anders blij maken met jouw plekje.
Beleid no-shows
Hoewel aanmelden voor jou gratis is, is het niet helemaal vrijblijvend. Wij houden rekening met je komst: de docent is voor je geregeld en we houden een plaatsje voor je vrij. Dus wanneer we geen afmelding van je ontvangen en je komt niet naar de masterclass, dan houden we het recht voor om je te vragen een reserveringswaarde van € 25 ex btw naar ons over te maken om de kosten te dekken en no-shows te voorkomen. Alvast bedankt voor je begrip.

WAT LEVERT HET JOU OP?
Testimonials


Senzer
Marion van Limpt

Yuverta
Titia Bredée

Schrijf je in voor de Masterclass
Ik heb eerst nog een vraag
Toch eerst nog wat vragen? neem dan contact met ons op of stel een vraag

Recente publicaties

In Nederland worstelen miljoenen mensen met taal en rekenen, wat verstrekkende gevolgen heeft voor hun toekomst en die van onze samenleving. Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een subsidie beschikbaar gesteld om scholen te ondersteunen bij het verbeteren van basisvaardigheden. Om met deze subsidie aan de slag te gaan hebben we voor een programmatische en projectmatige aanpak gekozen. In deze case beschrijven we kort onze aanpak.

Dit whitepaper biedt een uitgebreide kijk op de rol van diversiteit en inclusie (D&I) op de moderne werkplek. Het begint met een duidelijke uitleg van wat D&I precies betekenen en waarom inclusie net zo belangrijk is als diversiteit. Vervolgens wordt ingegaan op de huidige stand van zaken: wat doen organisaties al goed, waar liggen nog grote uitdagingen, en hoe kunnen deze worden aangepakt?

De afgelopen jaren zijn er veel ontwikkelingen geweest op het gebied van e-dienstverlening, online communicatie en het gebruik van artificial intelligence (AI). Het is dan ook van groot belang dat overheidsinstanties zich verder ontwikkelen om in te spelen op deze digitale veranderingen, zodat ze effectief kunnen communiceren en daarmee inspelen op de behoeften van de burger. Door gericht aandacht te besteden aan het verhogen van de digitale toegankelijk, het segmenteren van verschillende doelgroepen en het toepassen van AI, kan een overheidsinstantie effectiever communiceren met burgers.