Skip to content
Nieuws

Onderzoek cleanrooms Baanbrekers

Datum
22 januari 2015
Leestijd
1 minuut
Deel
De auteur

Lars Damen

Partner

Recente inzichten
Afbeelding1
Blog
Van bouwen tot baby’s: hoe branche-overstijgend denken ons helpt in de huidige arbeidsmarkt
Leren en ontwikkelen in groepsverband
Blog
Drie stappen om richting te geven aan Leven Lang Ontwikkelen
close-up-team-health-workers
Blog
De zorgsector en de pensioengolf: zo vang je kennisverlies op
Profielfoto Mechteld Castel
Blog
Interview met Wise up collega: Mechteld Castel
elementen verzameld in een doos die worden gezien als competenties en skills
Blog
In 5 stappen competentiegericht werven, biedt perspectief voor de toekomst

Wise up voert voor Baanbrekers een marktonderzoek uit naar cleanroomdienstverlening. Baanbrekers is een publieke onderneming voor werk en inkomen. Dit wil zeggen dat zij diensten verleent aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Haar doelstelling is om uiterste kwaliteit te bieden aan haar klanten. Tegelijkertijd is haar doelstelling om zoveel mogelijk mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te laten participeren in de samenleving door het bieden van werk.

Een cleanroom is een stof en kiemarme omgeving die regelmatig wordt gecontroleerd op schoonheid. In cleanrooms worden producten geproduceerd waarbij de besmetting vanuit de omgeving heel klein moet zijn. Zo assembleert en verpakt Baanbrekers producten voor grote medische concerns. Aan Wise up is gevraagd in kaart te brengen of er nog meer (potentiële)klanten zijn voor Baanbrekers en of deze klanten ook in andere branches of sectoren te vinden zijn. Tevens wordt er gekeken hoe stevig de concurrentie is en wat de bewegingen in de markt zijn.

Meer weten? Neem contact op met onze consultant Lars Damen.

Onze inzichten in je inbox?

Schrijf je dan in voor de Wise up nieuwsbrief. Wekelijks nieuwe inzichten in je inbox.