Skip to content
Nieuws

Mood-app geeft tevredenheid een gezicht

Datum
11 oktober 2016
Leestijd
3 minuten
Deel

Het is voor organisaties sinds kort mogelijk om direct online inzicht te krijgen in de relatie medewerker-cliënt. Die relatie speelt vooral bij persoonlijke zorg aan huis, zoals kraam- of thuiszorgorganisatie een grote rol in de klantbeleving. Bent u als manager altijd al benieuwd geweest of de cliënt wel tevreden is met de medewerker die hij van uw organisatie krijgt toegewezen? Dan kunt u dat nu via een door ons ontwikkelde mood-app achterhalen. De mood-app die we daarvoor samen met een zorgorganisatie hebben ontwikkeld, stelt zowel cliënt als medewerker dagelijks in staat zijn tevredenheid in te voeren.

U of de planner krijgt een zgn. dashboard waarmee hij de tevredenheid kan monitoren en direct kan ingrijpen in de bezetting indien nodig. De mood-app is ingebouwd in een zgn. corporate communicatie app, een soort intranet dus. Daarin kunt u ook nieuwsberichten kwijt en alle relevante adressen voor uw medewerkers up-to-date houden.

communicatie

De corporate communicatie app is geschikt voor grote zorgorganisaties met 250+-medewerkers en heeft ook een social-knop waarmee teams met elkaar hun berichten uitwisselen. Juist nu medewerkers steeds minder op locatie van de werkgever komen en zelfstandig hun functie verrichten, is het van belang om hen de mogelijkheid te geven tot sociale uitwisseling. De mood-module is er niet om de werknemer te controleren maar hem of haar de mogelijkheid te geven om signalen naar de organisatie te geven over de eigen tevredenheid en die van de cliënt.

Voor het opzetten van een project voor de implementatie van de mood app in uw organisatie, is de aanvraag van ESF-subsidie mogelijk (zie ander artikel van deze nieuwsbrief).

Interesse? Neem dan z.s.m. contact op met Jan-Paul Röst via janpaul.rost@wiseup.nl  of met Inge Willems via inge.willems@wiseup.nl

Onze inzichten in je inbox?

Schrijf je dan in voor de Wise up nieuwsbrief. Wekelijks nieuwe inzichten in je inbox.