Na 25 jaar een nieuw logo


Jeffrey Habraken
Consultant




Na 25 jaar vonden we het tijd voor een frisse, eigentijdse uitstraling van ons logo, passend bij de huisstijl die we in 2024 hebben herontworpen.
We presenteren met trots ons nieuwe logo: strak, herkenbaar en ontworpen met het oog op wie we zijn.
Het ontwerp sluit aan bij onze manier van werken. Helder, in beweging, zonder afstand te doen van onze inhoudelijke kern. Het leesteken in het beeldmerk staat voor: de dialoog met opdrachtgevers en relaties – de citaten die wij geven middels blogs, whitepapers en casussen – het gesprek dat doorgaat na de komma.
Onze kernwaarden blijven leidend: Daadkrachtig in uitvoering, specialistisch in kennis, scherpzinnig in analyse en richtinggevend in advies.
Ze vormen het fundament van ons denken en doen en van het vertrouwen dat opdrachtgevers al jaren in ons stellen.
De komende tijd voeren we de nieuwe huisstijl stap voor stap door.
Op die manier steken we onze dienstverlening in een nieuw jasje, maar vanuit dezelfde overtuiging: bouwen aan een duurzame en veerkrachtige economie waarin iedereen meedoet en zichzelf optimaal kan ontwikkelen.

Onze inzichten in je inbox?
Schrijf je dan in voor de Wise up nieuwsbrief. Wekelijks nieuwe inzichten in je inbox.